Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Freeride.se
Roger talar!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Frealsare" data-source="post: 322173" data-attributes="member: 43740"><p>Jag tycker att diskussionen i den här tråden har blivit en aning missriktad. Det handlar inte om de gamla mot dem yngre utan om förnuftiga människor mot smurfar.</p><p></p><p>Jag tillhör själv de yngre här på forumet, är ännu inte tjugo år fyllda men är trots det, oftast, vettig nog att visa respekt.</p><p></p><p>Det är det som det hela handlar om, att inte klanka ner på andra( i onödan, ska sägas, ibland är det nödvändigt.), att kolla igenom sina inlägg och försöka få struktur på dem. Det handlar inte om att stava allt rätt, eller att ha en perfekt grammatik, det handlar om att få det läsvärt och intressant, vilket inte på något sätt är samma sak som förståeligt.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Frealsare, post: 322173, member: 43740"] Jag tycker att diskussionen i den här tråden har blivit en aning missriktad. Det handlar inte om de gamla mot dem yngre utan om förnuftiga människor mot smurfar. Jag tillhör själv de yngre här på forumet, är ännu inte tjugo år fyllda men är trots det, oftast, vettig nog att visa respekt. Det är det som det hela handlar om, att inte klanka ner på andra( i onödan, ska sägas, ibland är det nödvändigt.), att kolla igenom sina inlägg och försöka få struktur på dem. Det handlar inte om att stava allt rätt, eller att ha en perfekt grammatik, det handlar om att få det läsvärt och intressant, vilket inte på något sätt är samma sak som förståeligt. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Freeride.se
Roger talar!
Tillbaka
Topp