Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Freeride.se
Roger talar!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Shawty" data-source="post: 322234" data-attributes="member: 65961"><p>Alla småbarn är inte dumma. Dom som tävlar i sverige smartaste barn kan jag lova är mer allmän bildade än dig. Så chilla lite va. Men ja håller med till 100% annars.</p><p></p><p>Se till att ni gör något med småbarnen som berätta för dom hur de ska göra osv. Inte bara stänga ute dom från sidan. Men det skulle ni aldrig få för er va? Hoppas det. Utan kidsen är freerides framtid mörk säger jag. För när alla old-schoolers "försvinner", vilka ska då ta över? Fråga er själva det. Se till att sköta detta snyggt nu!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Shawty, post: 322234, member: 65961"] Alla småbarn är inte dumma. Dom som tävlar i sverige smartaste barn kan jag lova är mer allmän bildade än dig. Så chilla lite va. Men ja håller med till 100% annars. Se till att ni gör något med småbarnen som berätta för dom hur de ska göra osv. Inte bara stänga ute dom från sidan. Men det skulle ni aldrig få för er va? Hoppas det. Utan kidsen är freerides framtid mörk säger jag. För när alla old-schoolers "försvinner", vilka ska då ta över? Fråga er själva det. Se till att sköta detta snyggt nu! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Freeride.se
Roger talar!
Tillbaka
Topp