Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Freeride.se
Roger talar!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Mr_Skoglund" data-source="post: 323724" data-attributes="member: 30430"><p>Nej, rent ekonomiskt blir smällen mindre om Johan "stänger ute" skaran "skitgubbar". Men vid närmare eftertanke så hade nog inte fallet varit så, kolla bara hur en tråd som denna lockar unga som gamla. Att stänga ute folk uppträder på ett sakligt, etiskt och välformulerat sätt blir nog svårt dock.</p><p></p><p>Men som jag sa innan, denna tråd leder ingenvart...vilket regleringar gör. Du har nog missförstått mig, angående "snorungar" så vill jag absolut inte placera alla kids i denna kategori. Att du försvarar dem är ditt val. </p><p></p><p>Jag är för ett kvalitativare forum, detta händer aldrig om nya regleringar inte sätts. Det finns för många snorungar här som inte ens borde ägna sig åt konversationer och argumentation, de borde leka i sandlådan, cowboys eller nåt annat mer lämpat tills de blivit en aning mer vuxna. Men förmodligen vinner ni, vi söker oss till bättre sidor och forum till freerides kvalitativa bekostnad. 23 år och skitgubbe? Där rök den oskulden!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Mr_Skoglund, post: 323724, member: 30430"] Nej, rent ekonomiskt blir smällen mindre om Johan "stänger ute" skaran "skitgubbar". Men vid närmare eftertanke så hade nog inte fallet varit så, kolla bara hur en tråd som denna lockar unga som gamla. Att stänga ute folk uppträder på ett sakligt, etiskt och välformulerat sätt blir nog svårt dock. Men som jag sa innan, denna tråd leder ingenvart...vilket regleringar gör. Du har nog missförstått mig, angående "snorungar" så vill jag absolut inte placera alla kids i denna kategori. Att du försvarar dem är ditt val. Jag är för ett kvalitativare forum, detta händer aldrig om nya regleringar inte sätts. Det finns för många snorungar här som inte ens borde ägna sig åt konversationer och argumentation, de borde leka i sandlådan, cowboys eller nåt annat mer lämpat tills de blivit en aning mer vuxna. Men förmodligen vinner ni, vi söker oss till bättre sidor och forum till freerides kvalitativa bekostnad. 23 år och skitgubbe? Där rök den oskulden! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Freeride.se
Roger talar!
Tillbaka
Topp