Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Roliga skibum anekdoter?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Deleted member 28743" data-source="post: 90882"><p>Jag tycker mig minnas svagt en massa sjuka saker från mina säsonger men de har alla skett i en väldig tjock dimma på senare timmar!</p><p>Vet inte riktigt hur jag skall kunna gräva djupare i vad som verkligen har hänt och vad som har varit sjuka drömmar!</p><p></p><p>Men i bland så kommer det folk och berättar vidare på historier som jag tidigare har avfärdat som dröma långt in i det undermedvetna.</p><p>Men jag borde väll kunna nämna något kanske. Att på Natten smita in på Wellness center i StAnton som är det fina lokala badhuset med både inomhuspool och utom hus pool hör nog till i detta ämnet. Nu är jag fullt medveten om att jag inte är ensam om att jag har gjort detta i ruset av öl från Funky. Jag måste ge en eloge till en god vän av mig som facktiskt tillochmed har haft sex inne i badhuset. Även de stackare som blev tagna av polisen i vintras skall och ha lite creed eller kanske skall de bara hånas!! Men att ha hoppat från taket och ner i utomhuspoolen vill jag nog ta åt mig lite ära av dock. Första gången så rev jag ur min piercing i bröstvårtan! </p><p>Att stjäla huvudet från Isbjörnen var också väldigt stimulerande!</p><p>Laaioahhaia!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Deleted member 28743, post: 90882"] Jag tycker mig minnas svagt en massa sjuka saker från mina säsonger men de har alla skett i en väldig tjock dimma på senare timmar! Vet inte riktigt hur jag skall kunna gräva djupare i vad som verkligen har hänt och vad som har varit sjuka drömmar! Men i bland så kommer det folk och berättar vidare på historier som jag tidigare har avfärdat som dröma långt in i det undermedvetna. Men jag borde väll kunna nämna något kanske. Att på Natten smita in på Wellness center i StAnton som är det fina lokala badhuset med både inomhuspool och utom hus pool hör nog till i detta ämnet. Nu är jag fullt medveten om att jag inte är ensam om att jag har gjort detta i ruset av öl från Funky. Jag måste ge en eloge till en god vän av mig som facktiskt tillochmed har haft sex inne i badhuset. Även de stackare som blev tagna av polisen i vintras skall och ha lite creed eller kanske skall de bara hånas!! Men att ha hoppat från taket och ner i utomhuspoolen vill jag nog ta åt mig lite ära av dock. Första gången så rev jag ur min piercing i bröstvårtan! Att stjäla huvudet från Isbjörnen var också väldigt stimulerande! Laaioahhaia! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Roliga skibum anekdoter?
Tillbaka
Topp