Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Roliga skibum anekdoter?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Nicky-Dee" data-source="post: 90883" data-attributes="member: 44082"><p>What happens i Mexico</p><p>Stays in Mexico.</p><p>Ni vet vad jag menar men varfoer inte...</p><p></p><p>Akte folkabuss till cham for nagra ar sedan.</p><p>Under tva veckor haende detta.</p><p>Det var mer aen 10grader kallt pa vaegen ned. Vaermen i bilen var trasig so vi fick sitta i dunsackar. </p><p>Den som korde fick vara ordentligt paklaedd. Halvvaegs nere i Frankrike kom nagon pa att man kune </p><p>spaenna gasvajern och vi kunde komma upp i drygt hundra knyck mot tidigare 90. Bilen dog naer vi </p><p>kommit fram och jag vet inte hur den kom hem.</p><p></p><p>Jag bodde med en kille som koerde taxi pa kvaellarna. Han var ofta full naer det var dags att jobba.</p><p>Tre killar fran smaland som bodde i samma laegenhet brukade byta till skidklaeder innan de gick till </p><p>afterskin. De blev pistolhotade av en krogvakt, haektade och fick betala skadestand och borgen for </p><p>en backspegel som ngn haft sonder.</p><p></p><p>Samtidigt som smalaenningarna satt i finkan hade tre av mina vaenner fastnat uppe pa Aiguille de </p><p>Midi och deras tretimmarstur drog ut till langt in pa naesta dag. Jag sov inte gott den natten.</p><p></p><p>Pa en kaend bar saldes kokain helt oppet men det var bara de som kopte som fick stanna kvar naer </p><p>staellet staengde officiellt. Jag fick tolka fran franska till norska naer ngn kille trillat ihop i kramper </p><p>lite senare.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Nicky-Dee, post: 90883, member: 44082"] What happens i Mexico Stays in Mexico. Ni vet vad jag menar men varfoer inte... Akte folkabuss till cham for nagra ar sedan. Under tva veckor haende detta. Det var mer aen 10grader kallt pa vaegen ned. Vaermen i bilen var trasig so vi fick sitta i dunsackar. Den som korde fick vara ordentligt paklaedd. Halvvaegs nere i Frankrike kom nagon pa att man kune spaenna gasvajern och vi kunde komma upp i drygt hundra knyck mot tidigare 90. Bilen dog naer vi kommit fram och jag vet inte hur den kom hem. Jag bodde med en kille som koerde taxi pa kvaellarna. Han var ofta full naer det var dags att jobba. Tre killar fran smaland som bodde i samma laegenhet brukade byta till skidklaeder innan de gick till afterskin. De blev pistolhotade av en krogvakt, haektade och fick betala skadestand och borgen for en backspegel som ngn haft sonder. Samtidigt som smalaenningarna satt i finkan hade tre av mina vaenner fastnat uppe pa Aiguille de Midi och deras tretimmarstur drog ut till langt in pa naesta dag. Jag sov inte gott den natten. Pa en kaend bar saldes kokain helt oppet men det var bara de som kopte som fick stanna kvar naer staellet staengde officiellt. Jag fick tolka fran franska till norska naer ngn kille trillat ihop i kramper lite senare. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Roliga skibum anekdoter?
Tillbaka
Topp