Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Roligaste Skidhistorien
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="GODman" data-source="post: 54786"><p>Jag är sugen på att höra om den roligaste skidhistorien ni har varit med om. </p><p></p><p>Jag kan berätta om min:</p><p></p><p>Den va när jag var i Åre för första gången. Jag var 14 tror jag, och jag hade lånat kompisens snowboard. Vi trodde vi var coola stockholmare och började spana in brudar. Då vi såg ett par urläckra brudar med skidor. Vi stod där spänt och bara dräglade över dem. Tills jag samlade tillräckligt med mod för att åka fram och fråga om deras mobil nummer (jag som hade snowboard kunde knappt svänga). När jag skulle bromsa in snyggt framför dem så tappar jag balansen och fäller dem båda jag som inte hade annat än brudar i huvudet frågade ”kan jag få ditt nummer?”.</p><p></p><p>Jag vill inte berätta fortsättningen den får ni själva tänka ut.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="GODman, post: 54786"] Jag är sugen på att höra om den roligaste skidhistorien ni har varit med om. Jag kan berätta om min: Den va när jag var i Åre för första gången. Jag var 14 tror jag, och jag hade lånat kompisens snowboard. Vi trodde vi var coola stockholmare och började spana in brudar. Då vi såg ett par urläckra brudar med skidor. Vi stod där spänt och bara dräglade över dem. Tills jag samlade tillräckligt med mod för att åka fram och fråga om deras mobil nummer (jag som hade snowboard kunde knappt svänga). När jag skulle bromsa in snyggt framför dem så tappar jag balansen och fäller dem båda jag som inte hade annat än brudar i huvudet frågade ”kan jag få ditt nummer?”. Jag vill inte berätta fortsättningen den får ni själva tänka ut. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Roligaste Skidhistorien
Tillbaka
Topp