Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Rome Design vs. Burton Custom X
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Nosskire" data-source="post: 366168" data-attributes="member: 55515"><p>Custom är en betydligt syvare bräda och saknar den där livliga "kicken". Medans en Custom är en custom, dvs bra på allt den gör oavsett. När man är ute och glidåker och inte åker svenska blåis backar så har man betydligt roligare på en custom för den gör mer eller mindre allt själv medans man måste tvinga runt en cstm x. </p><p></p><p>Både två är bra brädor men jag kan inte motivera prisskilladen. Vikt skillnaden anser jag inte är motiv nog.</p><p></p><p>Rome har jag bara teståkt några st bla. Anthem och visserligen helt okej bräda men tyvär så gör Burton rätt okej saker.. Annars kan jag tipsa dig om märket Unity som görs i Canada. Riktigt bra saker!</p><p></p><p>Läs reviews på båda två så kommer du få en uppfattning om skillnaden. JAG personligen skulle tagit custom i 9/10 fall.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Nosskire, post: 366168, member: 55515"] Custom är en betydligt syvare bräda och saknar den där livliga "kicken". Medans en Custom är en custom, dvs bra på allt den gör oavsett. När man är ute och glidåker och inte åker svenska blåis backar så har man betydligt roligare på en custom för den gör mer eller mindre allt själv medans man måste tvinga runt en cstm x. Både två är bra brädor men jag kan inte motivera prisskilladen. Vikt skillnaden anser jag inte är motiv nog. Rome har jag bara teståkt några st bla. Anthem och visserligen helt okej bräda men tyvär så gör Burton rätt okej saker.. Annars kan jag tipsa dig om märket Unity som görs i Canada. Riktigt bra saker! Läs reviews på båda två så kommer du få en uppfattning om skillnaden. JAG personligen skulle tagit custom i 9/10 fall. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Rome Design vs. Burton Custom X
Tillbaka
Topp