Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Rome Design vs. Burton Custom X
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Rydellen" data-source="post: 366313" data-attributes="member: 59533"><p>Om du tidigare kört på en mjuk bräda kan nog custom x bli lagom. Jag tycker den är på tok för mjuk. Lägger du den på skär i inte FÖR hög fart så går den som på räls. Äter verkligen upp ojämnheter tack vare den mjuka tailet och nosen. Mjuk tail och nose gör att den är lekfull i låga hastigheter samtidigt som den går att stå på hyffsat med (styvare mellan benen). Ingen raket, men med ett par styva bindingar funkar den bra! </p><p>VARING: Ska du köpa custom X ska du INTE ha mission bindningarna. Tillsammans med brädan känns det som att åka med en slapp leksaksbräda. </p><p></p><p>Custom X är nog en bra kompromiss då den går ok i pist och ok i puder men briljerar inte på något. Men ska du ha en bräda får jag faktiskt rekommendera den så länge du inte kör jättehårt.</p><p></p><p>Emil</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Rydellen, post: 366313, member: 59533"] Om du tidigare kört på en mjuk bräda kan nog custom x bli lagom. Jag tycker den är på tok för mjuk. Lägger du den på skär i inte FÖR hög fart så går den som på räls. Äter verkligen upp ojämnheter tack vare den mjuka tailet och nosen. Mjuk tail och nose gör att den är lekfull i låga hastigheter samtidigt som den går att stå på hyffsat med (styvare mellan benen). Ingen raket, men med ett par styva bindingar funkar den bra! VARING: Ska du köpa custom X ska du INTE ha mission bindningarna. Tillsammans med brädan känns det som att åka med en slapp leksaksbräda. Custom X är nog en bra kompromiss då den går ok i pist och ok i puder men briljerar inte på något. Men ska du ha en bräda får jag faktiskt rekommendera den så länge du inte kör jättehårt. Emil [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Rome Design vs. Burton Custom X
Tillbaka
Topp