Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
ROMME ALPIN Färsk snö nu till helgen?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="TokTobbe" data-source="post: 155571" data-attributes="member: 52168"><p>JAdu grabben bor 1 km från romme alpin å det kom väl ca 1,5 dec nysnö idag förmodligen mer oppe på toppen men skulle uppskatta att det är rätt orörd snö i skogarna kring romme har ju inte varit nästan någe folk alls där nu i veckan. men om jag skulle uppskatta snömängden uppe i skogen skulle jag gissa på en 70-80 cm om inte mer om du vill hitta lite offpist i skog håll dig i skogen mellan prästslingan och lätta vägen eller vad den heter som är till höger om prästslingan det är i högerkanten i början på prästslingan som du åker in till höger precis där skogen börjar och sen gåre en traktorstig en bit ner sedan tar du vänster så mkt de går då du kommit ner en bit så kommer du in på ett rätt roligt parti med lössnöåkning i skogen ha de skoj grabbar. </p><p></p><p>Mvh Romme Local Jibber Tobbe</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="TokTobbe, post: 155571, member: 52168"] JAdu grabben bor 1 km från romme alpin å det kom väl ca 1,5 dec nysnö idag förmodligen mer oppe på toppen men skulle uppskatta att det är rätt orörd snö i skogarna kring romme har ju inte varit nästan någe folk alls där nu i veckan. men om jag skulle uppskatta snömängden uppe i skogen skulle jag gissa på en 70-80 cm om inte mer om du vill hitta lite offpist i skog håll dig i skogen mellan prästslingan och lätta vägen eller vad den heter som är till höger om prästslingan det är i högerkanten i början på prästslingan som du åker in till höger precis där skogen börjar och sen gåre en traktorstig en bit ner sedan tar du vänster så mkt de går då du kommit ner en bit så kommer du in på ett rätt roligt parti med lössnöåkning i skogen ha de skoj grabbar. Mvh Romme Local Jibber Tobbe [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
ROMME ALPIN Färsk snö nu till helgen?
Tillbaka
Topp