Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Romme - Frågor kring backarnas svårighetsgrad
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="sjokeckset" data-source="post: 863084" data-attributes="member: 121663"><p>Tänkte eventuellt ta en tripp till Romme på söndag, trots att det är runt 3h resa från Linköping. När jag insåg att det finns små filmer som beskriver varje backe började jag undra över deras egentliga svårighetsgrad. Är det bara för att jag ser det på film som backen ser mycket flackare ut eller är de verkligen så flacka? Som jag ser det verkar deras svarta och röda backar närmast kunna liknas med Åres blåa backar om ens det i vissa fall. </p><p></p><p>Hur är det egentligen?</p><p></p><p>Mvh</p><p>sjokeckset</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="sjokeckset, post: 863084, member: 121663"] Tänkte eventuellt ta en tripp till Romme på söndag, trots att det är runt 3h resa från Linköping. När jag insåg att det finns små filmer som beskriver varje backe började jag undra över deras egentliga svårighetsgrad. Är det bara för att jag ser det på film som backen ser mycket flackare ut eller är de verkligen så flacka? Som jag ser det verkar deras svarta och röda backar närmast kunna liknas med Åres blåa backar om ens det i vissa fall. Hur är det egentligen? Mvh sjokeckset [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Romme - Frågor kring backarnas svårighetsgrad
Tillbaka
Topp