Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Romme och hopp?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="antonS" data-source="post: 142902" data-attributes="member: 57163"><p>"Ägären vägrar bygga park för stockholmarna kommer så ijäl sig i den och det blir så dyrt för han då.. helt sant, jag jobbade där förra året så jag vet. Det finns dock ett bigjump med 2 kickar i och 2 olika långa platåer.. Funkar fint å hoppa i tycker jag men det finns väl olika åsikter om det å.. men det finns iaf :P Have Fun"</p><p></p><p></p><p>Jag tror det blir dyrare för honom när alla åker till kungsberget istället. </p><p>Vi ska också till Romme... =/ jag slogs med näbbar och klor för att få åka till kungsberget, men icke sa nicke.. Jag ska iallafall vara snowboardlärare en timma när vi är där, så jag får resan betald, annars vetefan hur jag skulle ha gjort</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="antonS, post: 142902, member: 57163"] "Ägären vägrar bygga park för stockholmarna kommer så ijäl sig i den och det blir så dyrt för han då.. helt sant, jag jobbade där förra året så jag vet. Det finns dock ett bigjump med 2 kickar i och 2 olika långa platåer.. Funkar fint å hoppa i tycker jag men det finns väl olika åsikter om det å.. men det finns iaf :P Have Fun" Jag tror det blir dyrare för honom när alla åker till kungsberget istället. Vi ska också till Romme... =/ jag slogs med näbbar och klor för att få åka till kungsberget, men icke sa nicke.. Jag ska iallafall vara snowboardlärare en timma när vi är där, så jag får resan betald, annars vetefan hur jag skulle ha gjort [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Romme och hopp?
Tillbaka
Topp