Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Romme på söndag och chans att testa DPS112 hybrid
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="andreasbj" data-source="post: 846204"><p>Tja,</p><p></p><p>Tänkte passa på att testa nya skidorna i helgen (om jag hinner få dem monterade) och tänkte höra om någon annan är sugen på att åka lite. Då jag inte kommer åka samma väg tillbaka som dit så blir det lite problem att locka med någon hemmifrån.</p><p></p><p>Kommer finnas platser i bilen vid intresse, men åker som sagt inte från samma ställe som jag ska till efter.</p><p></p><p>Resplanen är följande:</p><p></p><p>Kungsör-Köping-Fagersta-Smedjebacken-Romme</p><p></p><p>Romme-Hedemora-Sala-Enköping-Stockholm</p><p></p><p>Vill någon testa skidorna (i pist av icke vårdslös person, de ska inte köras sönder i rommes högst mediokra offpist :p) så bygger det på att du har pjäxor i närheten av 335mm. Kommer montera ett par Dukes så jag antar att man kan justera hälen en del, men då med något ändrad position? Har aldrig använt Duke innan så vet inte riktigt hur de fungerar. </p><p></p><p>Detta är inte spikat än, men vet imorgon om jag hinner få dem monterade tills dess så se detta som en högst seriös intressekoll.</p><p></p><p>Och jag orkar inte med jobbiga jibberungar med dryg attityd.</p><p></p><p>Annars är det bara att ni rycker tag i mig på söndag om ni ser en helröd åkare som försöker hasa sig ner på ett par bananer.</p><p></p><p>/Andreas</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="andreasbj, post: 846204"] Tja, Tänkte passa på att testa nya skidorna i helgen (om jag hinner få dem monterade) och tänkte höra om någon annan är sugen på att åka lite. Då jag inte kommer åka samma väg tillbaka som dit så blir det lite problem att locka med någon hemmifrån. Kommer finnas platser i bilen vid intresse, men åker som sagt inte från samma ställe som jag ska till efter. Resplanen är följande: Kungsör-Köping-Fagersta-Smedjebacken-Romme Romme-Hedemora-Sala-Enköping-Stockholm Vill någon testa skidorna (i pist av icke vårdslös person, de ska inte köras sönder i rommes högst mediokra offpist :p) så bygger det på att du har pjäxor i närheten av 335mm. Kommer montera ett par Dukes så jag antar att man kan justera hälen en del, men då med något ändrad position? Har aldrig använt Duke innan så vet inte riktigt hur de fungerar. Detta är inte spikat än, men vet imorgon om jag hinner få dem monterade tills dess så se detta som en högst seriös intressekoll. Och jag orkar inte med jobbiga jibberungar med dryg attityd. Annars är det bara att ni rycker tag i mig på söndag om ni ser en helröd åkare som försöker hasa sig ner på ett par bananer. /Andreas [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Romme på söndag och chans att testa DPS112 hybrid
Tillbaka
Topp