Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Romme
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="emppov" data-source="post: 416227" data-attributes="member: 81800"><p>jag va där förrigår, konstiga hopp som man landar platt efter, svårt att göra ens en 360 för att det är uppkört en meter efter hoppet och man tappar typ kontrollen, det finns bara 3 st och en box som inte är speciellt lyckad den heller btw så man åker ner på 10 min, står i liftkö i 10 och tar liften upp i 10 min till för att folk inte kan sätta sig i en sketen lift utan att ramla... (!!) inte värt att åka dit bara slöseri med tid. vänta med at åka till åre på sportlovet.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="emppov, post: 416227, member: 81800"] jag va där förrigår, konstiga hopp som man landar platt efter, svårt att göra ens en 360 för att det är uppkört en meter efter hoppet och man tappar typ kontrollen, det finns bara 3 st och en box som inte är speciellt lyckad den heller btw så man åker ner på 10 min, står i liftkö i 10 och tar liften upp i 10 min till för att folk inte kan sätta sig i en sketen lift utan att ramla... (!!) inte värt att åka dit bara slöseri med tid. vänta med at åka till åre på sportlovet. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Romme
Tillbaka
Topp