Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Rommealpin Hopp,rails
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="jeppenator" data-source="post: 490571" data-attributes="member: 53337"><p>Romme är inte ett sånt ställe man åker till för att hoppa.. dom brukar ha nått halvtaskigt hopp å nån skrotrail! men det är verkligen inget jag kan rekomendera.. typ ett sånt ställe dit man åker med klassen på skolresa bara :S</p><p></p><p>kommer inte ihåg vilken backe dom har allt i.. men du märker väl det på plats <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f609.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=";)" title="Wink ;)" data-smilie="2"data-shortname=";)" /></p></blockquote><p></p>
[QUOTE="jeppenator, post: 490571, member: 53337"] Romme är inte ett sånt ställe man åker till för att hoppa.. dom brukar ha nått halvtaskigt hopp å nån skrotrail! men det är verkligen inget jag kan rekomendera.. typ ett sånt ställe dit man åker med klassen på skolresa bara :S kommer inte ihåg vilken backe dom har allt i.. men du märker väl det på plats ;) [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Rommealpin Hopp,rails
Tillbaka
Topp