Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Rommes Big Jump = Självmord
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Blade" data-source="post: 42746" data-attributes="member: 29098"><p>Jag var där på Fredagen då var hoppet RIKTIGT dåligt, nog det sämsta jag sett, bara massa is.</p><p>När jag samma dag pratade med liftvakterna sa de att de hade haft problem med en pistmaskin (dom har 2st) och endast kunnat köra med en och därför inte hunnit pista hoppet på bra länge. Men han sa att dom skulle få fart på den till samma natt och att hoppet skulle bli bättre under helgen.</p><p>Jag var i Falun och kikade på The Battle idag och imorgon ska jag till Romme, vi får väl se hur hoppet ser ut nu.</p><p></p><p>Men man kan ju dra slutsattsen att Romme alldrig har varit några proffs på att bygga hopp.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Blade, post: 42746, member: 29098"] Jag var där på Fredagen då var hoppet RIKTIGT dåligt, nog det sämsta jag sett, bara massa is. När jag samma dag pratade med liftvakterna sa de att de hade haft problem med en pistmaskin (dom har 2st) och endast kunnat köra med en och därför inte hunnit pista hoppet på bra länge. Men han sa att dom skulle få fart på den till samma natt och att hoppet skulle bli bättre under helgen. Jag var i Falun och kikade på The Battle idag och imorgon ska jag till Romme, vi får väl se hur hoppet ser ut nu. Men man kan ju dra slutsattsen att Romme alldrig har varit några proffs på att bygga hopp. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Rommes Big Jump = Självmord
Tillbaka
Topp