Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Telemark
Rookie på telemark - hilfe bitte!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="charliethon" data-source="post: 1048600" data-attributes="member: 84134"><p>Det är ofantligt roligt att läsa igenom alla tips jag fått här, blir ruggigt taggad!</p><p></p><p>Min framtida karriär som proffesionell telemarksåkare (tycker ändå filmen visar oerhörd potential) får däremot nog tyvärr vänta ytterligare än säsong. Studentbudgeten stod och vacklade, svajade och trillade sedan bestämt ned på valet att faktiskt få åka tre veckor till alperna gentemot fylla mitt förråd med nya prylar som isådanafall hade fått stå och bli ömkligt dammiga i väntan på bättre tider. </p><p></p><p>Jag ska, som rik knegare däremot, köpa på mig alla nödvändiga prylar och suga i mig alla tips som skrivits ned, för att sedan lägga in prylarna i ett ännu större och ännu dammigare förråd (där allt får plats) för att jag inte kommer ha tid att åka på dem. Måste ju jobba för att ha råd att köpa mina prylar!</p><p></p><p>(Jag har varit på arbetsmarknadsmässa. Jag har blivit om ombedd att tänka på min stundande ljusa framtid. På alla valmöjligheter!! Så jag tänker lite extra på telemark)</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="charliethon, post: 1048600, member: 84134"] Det är ofantligt roligt att läsa igenom alla tips jag fått här, blir ruggigt taggad! Min framtida karriär som proffesionell telemarksåkare (tycker ändå filmen visar oerhörd potential) får däremot nog tyvärr vänta ytterligare än säsong. Studentbudgeten stod och vacklade, svajade och trillade sedan bestämt ned på valet att faktiskt få åka tre veckor till alperna gentemot fylla mitt förråd med nya prylar som isådanafall hade fått stå och bli ömkligt dammiga i väntan på bättre tider. Jag ska, som rik knegare däremot, köpa på mig alla nödvändiga prylar och suga i mig alla tips som skrivits ned, för att sedan lägga in prylarna i ett ännu större och ännu dammigare förråd (där allt får plats) för att jag inte kommer ha tid att åka på dem. Måste ju jobba för att ha råd att köpa mina prylar! (Jag har varit på arbetsmarknadsmässa. Jag har blivit om ombedd att tänka på min stundande ljusa framtid. På alla valmöjligheter!! Så jag tänker lite extra på telemark) [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Telemark
Rookie på telemark - hilfe bitte!
Tillbaka
Topp