Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Pistskidor
Rookiefråga bindning barnskidor
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="lainenR" data-source="post: 1328917" data-attributes="member: 153169"><p>Jag tror du får svårt att hitta en ny Marker bindning som inte är justerbar, så det är inga problem.</p><p>Mantra jr har länge varit go-to skidan för juniorer att lära sig åka på en riktig skida. Träkärna med flex och radie anpassad efter skidans längd. Båda mina barn har vuxit upp på dom skidorna, i tre längder och lilla syster har fått ärva.</p><p>Vi köpte skidorna på Skistarshopen, där ingick ommontering av bindningarna gratis när skidorna var köpta där. Nyttjades vid ett tillfälle när vi hamnade i osynk med storlekar.</p><p></p><p>Nu verkar det ha hänt mycket på marknaden för junior skidor, jag gissar att det numera finns bra konkurrenter till Mantran. Men den är fortfarande väldigt bra.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="lainenR, post: 1328917, member: 153169"] Jag tror du får svårt att hitta en ny Marker bindning som inte är justerbar, så det är inga problem. Mantra jr har länge varit go-to skidan för juniorer att lära sig åka på en riktig skida. Träkärna med flex och radie anpassad efter skidans längd. Båda mina barn har vuxit upp på dom skidorna, i tre längder och lilla syster har fått ärva. Vi köpte skidorna på Skistarshopen, där ingick ommontering av bindningarna gratis när skidorna var köpta där. Nyttjades vid ett tillfälle när vi hamnade i osynk med storlekar. Nu verkar det ha hänt mycket på marknaden för junior skidor, jag gissar att det numera finns bra konkurrenter till Mantran. Men den är fortfarande väldigt bra. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Pistskidor
Rookiefråga bindning barnskidor
Tillbaka
Topp