Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Roomate till Chamonix
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Tim Ekstrand" data-source="post: 1274881" data-attributes="member: 183751"><p>Tjena gruppen!</p><p></p><p></p><p></p><p>Lämnar Verbier 28 Februari pga av avhoppare i boendet, och kommer över till Chamonix. har då hittat ett boende för 15k/per person från 11 mars till 20 april. Det är en liten men fin lägenhet som ligger väldigt Centralt i Chamonix. </p><p></p><p></p><p></p><p>Undrar du om nån delar samma intresse och skulle vilja dela lägenheten med mig?</p><p></p><p></p><p></p><p>Skulle det vara så att du är intresserad så erbjuder jag även att hämta den som vill joina på Genèves flygplats för smidig transfer.</p><p></p><p></p><p></p><p>PM för bilder på lägenheten m.m!</p><p></p><p></p><p></p><p>//Tim</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Tim Ekstrand, post: 1274881, member: 183751"] Tjena gruppen! Lämnar Verbier 28 Februari pga av avhoppare i boendet, och kommer över till Chamonix. har då hittat ett boende för 15k/per person från 11 mars till 20 april. Det är en liten men fin lägenhet som ligger väldigt Centralt i Chamonix. Undrar du om nån delar samma intresse och skulle vilja dela lägenheten med mig? Skulle det vara så att du är intresserad så erbjuder jag även att hämta den som vill joina på Genèves flygplats för smidig transfer. PM för bilder på lägenheten m.m! //Tim [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Roomate till Chamonix
Tillbaka
Topp