Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Roomie Verbier 2011/2012 Sökes
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="ellenr" data-source="post: 901440" data-attributes="member: 114906"><p>Vår lägenhet är inte den billigaste som går att hitta, men är definitivt till ett normalpris. En kvadratmeter i Verpan kostar men är så värt det. Jag gjorde väl av med ca 7000 i månaden förra säsongen, jobbade heltid på bar och levde på min dricks. Sen beror det ju på om man köper utrustning osv, jag höll inte direkt i pengarna. Antar att man kan käka burkmat och sånt, men aa. Om man kan franska underlättar det för att få jobb, iaf i butik och lokala barer. Det bästa är att åka ner tidigare och söka om man inte har kontakter!! Jag kommer jobba butik i vinter, lär bli annorlunda men bättre för hälsan!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="ellenr, post: 901440, member: 114906"] Vår lägenhet är inte den billigaste som går att hitta, men är definitivt till ett normalpris. En kvadratmeter i Verpan kostar men är så värt det. Jag gjorde väl av med ca 7000 i månaden förra säsongen, jobbade heltid på bar och levde på min dricks. Sen beror det ju på om man köper utrustning osv, jag höll inte direkt i pengarna. Antar att man kan käka burkmat och sånt, men aa. Om man kan franska underlättar det för att få jobb, iaf i butik och lokala barer. Det bästa är att åka ner tidigare och söka om man inte har kontakter!! Jag kommer jobba butik i vinter, lär bli annorlunda men bättre för hälsan! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Roomie Verbier 2011/2012 Sökes
Tillbaka
Topp