Roomies i Verbier 16/17

AErici

Medlem
Roomies i Verbier 16/17
Tjena!

Jag och en tjejkompis drar ner till Verbier i vinter för att köra en full on skibumsäsong. Vi har letat lite efter boende på olika sidor men inte hittat något superbra än så länge för två pers.

Tänkte kolla här om man kunde hitta lite sköna roomies som kan tänka sig dela en härlig lägenhet till ett bra pris centralt i Verbier?? I'm up for anything!

Lever du för oslagbar skidåkning, härliga middagar och mycket fiesta så hör mer än gärna av dig!!

Cheers!

Roomies i Verbier 16/17
Hallå hallå! Under vilken period har ni tänkt er? Jag och en tjekompis har funderat på att åka ner mellan jul och nyår till slutet av april.

Ciao!

Roomies i Verbier 16/17
Hej alla skidglada brudar!
Jag är mitt uppe i mitt planerande, kommer åka själv till alperna och planerna lutar mot Verbier, vill mer än gärna hitta rumskompisar och att därifrån fortsätta planera tillsammans!
Jag tänkta dra en hel säsong och tänkte åka ned i början av december, någon som går i liknande tankar som vill hitta lägenhet eller boende tillsammans så vore det grymt! :D
0706165719
https://m.facebook.com/annaclaraisabeleriksson

Roomies i Verbier 16/17
Hej! Vi är 4 pers som ska ner till Verbier. Vi håller på och letar boende just nu. Är det någon som har plats över för oss eller annars tips på någon att kontakta? Hör av er! :)

Roomies i Verbier 16/17
Vi är 3 killar som anlände till verbier igår och lyckades få kontakt med en Thomas Johnson (sov i bilen) idag som fixade boende för oss en månad framöver men för säsongen har han en lägenhet för 11.000 chf med 2 sovrum med 3 sängar i vardera rum. Vi håller på och letar jobb just nu men om det löser sig så kommer vi förmodligen att bo i den lägenheten för resten av säsongen. Behövs bara 2-4 pers till för att fylla ut lägenheten.

Senast ändrad:
Roomies i Verbier 16/17
Om det mot all förmodan skulle vara så att någon i denna tråd fortfarande söker boende i Verbier för säsongen så har vi plats för 2-3 stycken till i våran lägenhet!
PMa mig för mer info eller skicka ett meddelande på FB https://facebook.com/mans.bergman

Senast ändrad:
Roomies i Verbier 16/17
Hola! Är det någon som fortfarande söker en kompis att bo med så hör av er! Har även en killkompis som är sugen om det finns någon som behöver mer än en rummis. Vill dra ner senast vid nyår och stanna till april!

Senast ändrad:
Roomies i Verbier 16/17
hej alla e det någon som söker en i sitt boende råsten av säsongen så e jag sugen meddela mig
e en ensam kille som vill komma i väg och göra en säsong :) till men inte hittat något boende

Tillbaka
Topp