Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Roomies in Chamonix?!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="DDotter" data-source="post: 471686"><p>Jajämen, då va det bestämt. Dra till Chamonix i januari, plugga franska, festa men framförallt ÅKA SKIDOR I 15 veckor. Underbart, javisst? Om man har nånstans och med någon att bo..</p><p></p><p>Min idé:</p><p></p><p>Säsongare? Språkkursare? Andra äventyrslystna galningar som kan tänka sig att stå ut med mig, fröken "käckast i stan" som har världens sämsta morgonhumör. Älskar dock fest och livet utomlands och e annars en jäkligt glad person, 95% av dygnet. Sist men inte minst, ej född på skidor men älskar det och KICKEN det ger mig under varje bra åk!</p><p></p><p>Helt enkelt letar jag efter öppna, laid-back "roomies" att bo, festa, åka skidor och leva med under några månader i Chamonix till våren!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="DDotter, post: 471686"] Jajämen, då va det bestämt. Dra till Chamonix i januari, plugga franska, festa men framförallt ÅKA SKIDOR I 15 veckor. Underbart, javisst? Om man har nånstans och med någon att bo.. Min idé: Säsongare? Språkkursare? Andra äventyrslystna galningar som kan tänka sig att stå ut med mig, fröken "käckast i stan" som har världens sämsta morgonhumör. Älskar dock fest och livet utomlands och e annars en jäkligt glad person, 95% av dygnet. Sist men inte minst, ej född på skidor men älskar det och KICKEN det ger mig under varje bra åk! Helt enkelt letar jag efter öppna, laid-back "roomies" att bo, festa, åka skidor och leva med under några månader i Chamonix till våren! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Roomies in Chamonix?!
Tillbaka
Topp