Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Roommates till säsong i Verbier 23/24
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="FjB" data-source="post: 1282410" data-attributes="member: 180464"><p>Hej!</p><p></p><p>Jag och min tjej Vera planerar en säsong i Verbier kommande vinter och är ganska flexibla gällande tidsperioden. Båda är födda 03 och jag gjorde en säsong i Val Thorens förra vintern. Vi ser fram emot mycket skidåkning, träffa nya människor och fest. Söker nu efter någon eller några att dela boende med. Ett rent och städat boende uppskattar vi och söker därför efter andra som känner likadant. </p><p></p><p>Skicka gärna ett PM om du är intresserad eller har några frågor!</p><p></p><p>/Vera och Felix</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="FjB, post: 1282410, member: 180464"] Hej! Jag och min tjej Vera planerar en säsong i Verbier kommande vinter och är ganska flexibla gällande tidsperioden. Båda är födda 03 och jag gjorde en säsong i Val Thorens förra vintern. Vi ser fram emot mycket skidåkning, träffa nya människor och fest. Söker nu efter någon eller några att dela boende med. Ett rent och städat boende uppskattar vi och söker därför efter andra som känner likadant. Skicka gärna ett PM om du är intresserad eller har några frågor! /Vera och Felix [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Roommates till säsong i Verbier 23/24
Tillbaka
Topp