Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Ross S7 BC
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="PNyberg" data-source="post: 570291" data-attributes="member: 49358"><p>Grejen med 227an ær væl den att det verkar som att rossi gør som de brukar och gør en teamedition året innan den slæpps till oss dødliga. Tex Bsquad 191 ær ju helt sjukt styva...det var teamskida. Så den s7an jag kænde på skulle jag jæmføra med ett par Oranga LP194...rejælt styva!</p><p>Sen så sægs det att den sm slæpps till kund kommer vara mjukare æn den som proffsen rockade førra året...vet inte vad jag hoppas på faktiskt :P</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="PNyberg, post: 570291, member: 49358"] Grejen med 227an ær væl den att det verkar som att rossi gør som de brukar och gør en teamedition året innan den slæpps till oss dødliga. Tex Bsquad 191 ær ju helt sjukt styva...det var teamskida. Så den s7an jag kænde på skulle jag jæmføra med ett par Oranga LP194...rejælt styva! Sen så sægs det att den sm slæpps till kund kommer vara mjukare æn den som proffsen rockade førra året...vet inte vad jag hoppas på faktiskt :P [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Ross S7 BC
Tillbaka
Topp