Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Rossbindning - synpunkter?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Skantz" data-source="post: 63737" data-attributes="member: 36230"><p>Ide´n med deras bidningar är att den ska så många punkter som pjäxorna ligger emot bindningarna... Jag har ett par Look bindningarna deras är lite enklare kontruktion men gjorda på samma fabrik... jag är helnöjd med dessa. De är inte gjorda för att lösa ut som en del andra fabrikat som tillverkar bindningar som funktionen är att de ska löra ut. I min mening är bindningarnas funktion att de ska göra så att pjäxorna sitter fast i skidorna...</p><p>Men det är troligtvis den delen i utrustningen som är svårast att tillverka och få den med de egenskaper man vill ha... Det blir ofta mer belastning när man står på ordentligt när det är riktigt uppkört än när mabn slår runt i en vanlig vurpa....</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Skantz, post: 63737, member: 36230"] Ide´n med deras bidningar är att den ska så många punkter som pjäxorna ligger emot bindningarna... Jag har ett par Look bindningarna deras är lite enklare kontruktion men gjorda på samma fabrik... jag är helnöjd med dessa. De är inte gjorda för att lösa ut som en del andra fabrikat som tillverkar bindningar som funktionen är att de ska löra ut. I min mening är bindningarnas funktion att de ska göra så att pjäxorna sitter fast i skidorna... Men det är troligtvis den delen i utrustningen som är svårast att tillverka och få den med de egenskaper man vill ha... Det blir ofta mer belastning när man står på ordentligt när det är riktigt uppkört än när mabn slår runt i en vanlig vurpa.... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Rossbindning - synpunkter?
Tillbaka
Topp