Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Rossi B4 med Naxo och andra funderingar?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="greggan" data-source="post: 135992" data-attributes="member: 36956"><p>Jag hoppas du har rått vad gäller Naxo.n</p><p>Jag har nämligen köpt ett par och monterat dessa på ett par Kneissl Tanker.</p><p>Jag tycker att det käns stabilt nog men har inte hunnit testa ännu.</p><p>Däremot så har jag redan moddat dem i enlighet med följande: <a href="http://hem.bredband.net/evapeva/skigear/" target="_blank">http://hem.bredband.net/evapeva/skigear/</a></p><p></p><p>Som komplement till dessa och för de där fantastiska puderdagarna och stora ytorna så</p><p>har jag skaffat ett par big dady :0)</p><p></p><p>Nu väntar jag bara på snön :0/</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="greggan, post: 135992, member: 36956"] Jag hoppas du har rått vad gäller Naxo.n Jag har nämligen köpt ett par och monterat dessa på ett par Kneissl Tanker. Jag tycker att det käns stabilt nog men har inte hunnit testa ännu. Däremot så har jag redan moddat dem i enlighet med följande: [URL]http://hem.bredband.net/evapeva/skigear/[/URL] Som komplement till dessa och för de där fantastiska puderdagarna och stora ytorna så har jag skaffat ett par big dady :0) Nu väntar jag bara på snön :0/ [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Rossi B4 med Naxo och andra funderingar?
Tillbaka
Topp