Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Pistskidor
Rossignol Alpine Skis React Turn + Xpress 10 GW B83
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Mangers81" data-source="post: 1295492" data-attributes="member: 176105"><p>Skidskola/lektioner lär ska göra större skillnad än skidorna under fötterna. Vad jag kan se är skidorna hon har och dom du frågar om rätt snarlika i uppbyggnad. Min fru som började åka i vuxen ålder och som fortfarande är en försiktig nybörjare. Åkte till en början på en nybörjarskida från k2. Hon fick senare ett par völkl yumi 84 av mig. Hon upplever själv att hon är tryggare på dessa nya skidor. Dom "lyder" bättre säger hon och greppet är bättre. Poängen jag har med detta är att om ni vill byta skidor bara så kanske ni ska titta på något som är stabilare än det hon har nu.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Mangers81, post: 1295492, member: 176105"] Skidskola/lektioner lär ska göra större skillnad än skidorna under fötterna. Vad jag kan se är skidorna hon har och dom du frågar om rätt snarlika i uppbyggnad. Min fru som började åka i vuxen ålder och som fortfarande är en försiktig nybörjare. Åkte till en början på en nybörjarskida från k2. Hon fick senare ett par völkl yumi 84 av mig. Hon upplever själv att hon är tryggare på dessa nya skidor. Dom "lyder" bättre säger hon och greppet är bättre. Poängen jag har med detta är att om ni vill byta skidor bara så kanske ni ska titta på något som är stabilare än det hon har nu. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Pistskidor
Rossignol Alpine Skis React Turn + Xpress 10 GW B83
Tillbaka
Topp