Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
ROSSIGNOL AXIUM 200 ASPHALT=Bra bindning?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="dallan" data-source="post: 267653" data-attributes="member: 35502"><p>Nej den är för plastig och har för dålig elasticitet.</p><p>Satsa möjligtvis på någon av Looks PX bindningar eller Rossignols Axial2 helst någon av TI modelerna.</p><p>Tyrolia Har sina fina free flex 14/17, eller MOJO15 bindningen.</p><p></p><p>Kör själv på MOJO15 bindningen vilket jag tycker har funkat bra, förbrukade två par PX12 bindningar förra säsongen som var gjorda i komposit, är iofs osäker om TI bindningarna är starkare där jag hade sönder mina.</p><p></p><p>Spräckte nyligen en av salomons fina nya plastiga Z12:er i en av dom främre vingarna på tådelen.</p><p></p><p>Skulle nog iofs våga mig på salomons 914, 916 och 920 som har ett helt annat hus/chassi på tådelen.</p><p></p><p>Lite random skrivet, men hursomhelst men akta dig för axium bindningarna.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="dallan, post: 267653, member: 35502"] Nej den är för plastig och har för dålig elasticitet. Satsa möjligtvis på någon av Looks PX bindningar eller Rossignols Axial2 helst någon av TI modelerna. Tyrolia Har sina fina free flex 14/17, eller MOJO15 bindningen. Kör själv på MOJO15 bindningen vilket jag tycker har funkat bra, förbrukade två par PX12 bindningar förra säsongen som var gjorda i komposit, är iofs osäker om TI bindningarna är starkare där jag hade sönder mina. Spräckte nyligen en av salomons fina nya plastiga Z12:er i en av dom främre vingarna på tådelen. Skulle nog iofs våga mig på salomons 914, 916 och 920 som har ett helt annat hus/chassi på tådelen. Lite random skrivet, men hursomhelst men akta dig för axium bindningarna. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
ROSSIGNOL AXIUM 200 ASPHALT=Bra bindning?
Tillbaka
Topp