Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Rossignol B3 som allroundskida?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Iller" data-source="post: 262607" data-attributes="member: 29149"><p>Liten varning för att B3:an kanske inte är tillräckligt bred för dig. Om jag inte minns fel så motsvarar den förrfjolårets B2:a (dvs den gamla B3:an har blivit B4). Min flickvän kör på gamla B3:an (alltså B4:an nu) och vägrar att byta ens när det är hårt och isigt. Hon är väl ingen tävlingsåkare men inte många blåser förbi henne när det snöat.</p><p></p><p>Bestäm dig om du vill att skidan ska kännas bäst när det är bäst förutsättningar (puder till valfri kroppsdel) eller om den ska vara bäst i uppkört eller pisten. Det kanske är en självklarhet men själv offrar jag viss åkning för att det jag gillar mest ska kännas bäst så att säga.</p><p></p><p>Dessutom har du som sagt redan ett par pistskidor...</p><p>Och lyssna på Hasse.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Iller, post: 262607, member: 29149"] Liten varning för att B3:an kanske inte är tillräckligt bred för dig. Om jag inte minns fel så motsvarar den förrfjolårets B2:a (dvs den gamla B3:an har blivit B4). Min flickvän kör på gamla B3:an (alltså B4:an nu) och vägrar att byta ens när det är hårt och isigt. Hon är väl ingen tävlingsåkare men inte många blåser förbi henne när det snöat. Bestäm dig om du vill att skidan ska kännas bäst när det är bäst förutsättningar (puder till valfri kroppsdel) eller om den ska vara bäst i uppkört eller pisten. Det kanske är en självklarhet men själv offrar jag viss åkning för att det jag gillar mest ska kännas bäst så att säga. Dessutom har du som sagt redan ett par pistskidor... Och lyssna på Hasse. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Rossignol B3 som allroundskida?
Tillbaka
Topp