Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Rossignol B3 som allroundskida?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="LeMoniteur" data-source="post: 262720" data-attributes="member: 48947"><p>Tack så mycket för alla svar. Jag tror däremot inte att jag vill ha en skida som är så pass mycket bredare än B3:an. Kan hålla med om att jag ska ha en skida som är över 180cm om jag ska kunna "njuta" någerlunda av offpisten. Däremot så tror jag alltså inte att jag vill ha en så mycket bredare skida, eftersom att jag gärna håller svängradien under 19-20m. Eftersom att det kommer bli en hel del piståkning, måste skidan vara roliga att svänga med i pisten, roligit att kunna carva med svängar som är lite skarpare...</p><p></p><p>Vad tror ni om B3:an jämfört med typ headmonster 82 eller völkl AC4?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="LeMoniteur, post: 262720, member: 48947"] Tack så mycket för alla svar. Jag tror däremot inte att jag vill ha en skida som är så pass mycket bredare än B3:an. Kan hålla med om att jag ska ha en skida som är över 180cm om jag ska kunna "njuta" någerlunda av offpisten. Däremot så tror jag alltså inte att jag vill ha en så mycket bredare skida, eftersom att jag gärna håller svängradien under 19-20m. Eftersom att det kommer bli en hel del piståkning, måste skidan vara roliga att svänga med i pisten, roligit att kunna carva med svängar som är lite skarpare... Vad tror ni om B3:an jämfört med typ headmonster 82 eller völkl AC4? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Rossignol B3 som allroundskida?
Tillbaka
Topp