Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Rossignol B3 som allroundskida?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="LeMoniteur" data-source="post: 263013" data-attributes="member: 48947"><p>Jag var sugen på att inhandla ett par Scott Aztec pro förra året, men gjorde inte det. Kände väl att det inte riktigt var vad jag var ute efter, dessutom kostade ca 8000 kr på dom ställen jag kikade på. Men tilltalande med den skidan är ju trots allt svängradien... Just nu lutar det ändå mot ett par 184cm B3, dock är jag lite orolig att dom kommer bli "för" tråkiga i pisten. Trots att jag åkt skidor sen "små" barnsben har jag aldrig åkt på skidor över 180cm, eftersom man skulle ju ha korta carvingskidor när man växte upp. Kommer ju trots allt vara rätt stor skillnad mot dem 170cm långa halvkassa pistskidor som jag åkt på några år nu...</p><p></p><p>Antar att vilken skida jag än köper så kommer den nog ändå kännas bra, den är ju NY! =)</p><p></p><p>är detta en bra bindning till B3:an</p><p>Rossignol Axial 2 140 Ti Pro wide brake06/07</p><p></p><p>eller rekomenderar ni en annan - om jag nu skulle köpa denna skida.=)</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="LeMoniteur, post: 263013, member: 48947"] Jag var sugen på att inhandla ett par Scott Aztec pro förra året, men gjorde inte det. Kände väl att det inte riktigt var vad jag var ute efter, dessutom kostade ca 8000 kr på dom ställen jag kikade på. Men tilltalande med den skidan är ju trots allt svängradien... Just nu lutar det ändå mot ett par 184cm B3, dock är jag lite orolig att dom kommer bli "för" tråkiga i pisten. Trots att jag åkt skidor sen "små" barnsben har jag aldrig åkt på skidor över 180cm, eftersom man skulle ju ha korta carvingskidor när man växte upp. Kommer ju trots allt vara rätt stor skillnad mot dem 170cm långa halvkassa pistskidor som jag åkt på några år nu... Antar att vilken skida jag än köper så kommer den nog ändå kännas bra, den är ju NY! =) är detta en bra bindning till B3:an Rossignol Axial 2 140 Ti Pro wide brake06/07 eller rekomenderar ni en annan - om jag nu skulle köpa denna skida.=) [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Rossignol B3 som allroundskida?
Tillbaka
Topp