Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Rossignol B3 som allroundskida?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Sedna" data-source="post: 268599" data-attributes="member: 57165"><p>Har ett par B3 och jag är helnöjd. Funkar mycket bra off-pist, men har även mycket bra egenskaper i pisten. Är visserligen rätt stortvängda, vilket man bör ha med i beräkningarna om man ska använda de mycket i pist, men de passar då min åkning perfekt. Så länge det inte är riktigt isigt saknar jag inte mina gamla pistskidor på nån front. Skulle dock rekomendera dig ett par längre skidor, mina är 178 cm och jag själv är 170 cm och jag har aldrig upplevt längden som ett problem. Bra med lite längd för att få bra bärighet i puder, de är trots allt inte speciellt breda.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Sedna, post: 268599, member: 57165"] Har ett par B3 och jag är helnöjd. Funkar mycket bra off-pist, men har även mycket bra egenskaper i pisten. Är visserligen rätt stortvängda, vilket man bör ha med i beräkningarna om man ska använda de mycket i pist, men de passar då min åkning perfekt. Så länge det inte är riktigt isigt saknar jag inte mina gamla pistskidor på nån front. Skulle dock rekomendera dig ett par längre skidor, mina är 178 cm och jag själv är 170 cm och jag har aldrig upplevt längden som ett problem. Bra med lite längd för att få bra bärighet i puder, de är trots allt inte speciellt breda. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Rossignol B3 som allroundskida?
Tillbaka
Topp