Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Rossignol B4
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Buddy_Revell" data-source="post: 100764" data-attributes="member: 38538"><p>För er som undrar kan jag tala om hur den nya skidan kommer att se ut(har pratat med Rossi om detta för en tid sedan).</p><p></p><p>Skidan kommer att skilja sig radikalt från mer traditionella puderlagg, den kommer(hör och häpna) att finnas i längderna 2.05, 2.15 och 2.45, måtten kommer att vara 156-158-154(för den på 2.15)</p><p></p><p>I övrigt kommer designen att hänga på Bohéme och en del andra prestigeskidor, med en trälook, materialet kommer dock mest bestå av kolfiber.</p><p></p><p></p><p>Dessutom kommer den att ha inbyggda fallskärmar och två mycket små men effektiva snökanoner längst fram.....</p><p></p><p>Skämt åsido, de är säkert jättefina, tycker bara att det är lustigt hur alla tillverkare gör bredare och större skidor hela tiden, borde räcka med B3orna tycker man ju....</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Buddy_Revell, post: 100764, member: 38538"] För er som undrar kan jag tala om hur den nya skidan kommer att se ut(har pratat med Rossi om detta för en tid sedan). Skidan kommer att skilja sig radikalt från mer traditionella puderlagg, den kommer(hör och häpna) att finnas i längderna 2.05, 2.15 och 2.45, måtten kommer att vara 156-158-154(för den på 2.15) I övrigt kommer designen att hänga på Bohéme och en del andra prestigeskidor, med en trälook, materialet kommer dock mest bestå av kolfiber. Dessutom kommer den att ha inbyggda fallskärmar och två mycket små men effektiva snökanoner längst fram..... Skämt åsido, de är säkert jättefina, tycker bara att det är lustigt hur alla tillverkare gör bredare och större skidor hela tiden, borde räcka med B3orna tycker man ju.... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Rossignol B4
Tillbaka
Topp