Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Rossignol B4
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Nojlas" data-source="post: 100768" data-attributes="member: 32948"><p>Så det finns en B4 i nuvarande årsmodell? Tvivlar skarpt på det. I så fall hade man hört om det. </p><p>xxx serien hade dock en B4, kanske den du tänker på rangle? Så vitt jag vet så har B3 träkärna, fast den är ju mjuk ändå. Dock inte salomon-mjuk... </p><p></p><p>Det där med 10 par kan nog stämma. Rossi släppte 10 par scratch av årets modell förra året, så de gör förmodligen så med alla deras lagg även i år. </p><p>B4:an jag snackar om är dock den tredje generationens Banditer. </p><p></p><p>Återigen, någon som hört något mer?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Nojlas, post: 100768, member: 32948"] Så det finns en B4 i nuvarande årsmodell? Tvivlar skarpt på det. I så fall hade man hört om det. xxx serien hade dock en B4, kanske den du tänker på rangle? Så vitt jag vet så har B3 träkärna, fast den är ju mjuk ändå. Dock inte salomon-mjuk... Det där med 10 par kan nog stämma. Rossi släppte 10 par scratch av årets modell förra året, så de gör förmodligen så med alla deras lagg även i år. B4:an jag snackar om är dock den tredje generationens Banditer. Återigen, någon som hört något mer? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Rossignol B4
Tillbaka
Topp