Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Rossignol B4
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="rangle" data-source="post: 100772" data-attributes="member: 13219"><p>Mackemur har riktig info. Jeg skrev etter min heller skrale hukommelse. B4 kom vinteren 2004, kanskje også året før for alt jeg vet. Hugo Harrison bruker disse, og ja de er sjukt stenhårde. Oslo Sportslager har/hadde 2 eks for salg, de eneste i Norge. Noijlas bør sjekke sine kilder hvis du ikke har hørt om 2004 B4. ;-) Som nevnt over er den produsert i et svært lite antall eks., så dette er ikke en ski som hverken Medelsvennson eller Ola Nordmann vet om. Det virkelig morsomme er jo den motsatte promotiontanken bak skia; Den ser jo tross alt ut som etpar vanlige xxx. Men på en annen side så er det ikke akkurat en ski som passer for posere, på tross av den stive prisen. </p><p></p><p>Forøvrig var min valutakalkulasjon ment som en liten spøk...Om enn litt tørr.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="rangle, post: 100772, member: 13219"] Mackemur har riktig info. Jeg skrev etter min heller skrale hukommelse. B4 kom vinteren 2004, kanskje også året før for alt jeg vet. Hugo Harrison bruker disse, og ja de er sjukt stenhårde. Oslo Sportslager har/hadde 2 eks for salg, de eneste i Norge. Noijlas bør sjekke sine kilder hvis du ikke har hørt om 2004 B4. ;-) Som nevnt over er den produsert i et svært lite antall eks., så dette er ikke en ski som hverken Medelsvennson eller Ola Nordmann vet om. Det virkelig morsomme er jo den motsatte promotiontanken bak skia; Den ser jo tross alt ut som etpar vanlige xxx. Men på en annen side så er det ikke akkurat en ski som passer for posere, på tross av den stive prisen. Forøvrig var min valutakalkulasjon ment som en liten spøk...Om enn litt tørr. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Rossignol B4
Tillbaka
Topp