Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Rossignol Bandit 1 - Telemark?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="PSX" data-source="post: 87333" data-attributes="member: 36177"><p>Skulle vara tacksam om någon ville ge mig några skidtips:</p><p></p><p>Är det någon som har använt Rossignol B1 som telis-skidor och vill dela med sig av sina erfarenheter? Hur funkar skidorna i pist, is, och offpist?</p><p></p><p>Jag är 174cm och väger 60-65 kg. Har åkt telis i fyra år, gillar att åka fort. kommer köpa 170-180 cm långa skidor. </p><p></p><p>Enligt Åka skidors test 03-04 var B2:orna vällämpade för teliskning, men i Utemagasinets telis-test verkade det nästan som om B1:orna var bättre. ( de är ju dessutom billigare, och har sjukkit i pris till i år. )</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="PSX, post: 87333, member: 36177"] Skulle vara tacksam om någon ville ge mig några skidtips: Är det någon som har använt Rossignol B1 som telis-skidor och vill dela med sig av sina erfarenheter? Hur funkar skidorna i pist, is, och offpist? Jag är 174cm och väger 60-65 kg. Har åkt telis i fyra år, gillar att åka fort. kommer köpa 170-180 cm långa skidor. Enligt Åka skidors test 03-04 var B2:orna vällämpade för teliskning, men i Utemagasinets telis-test verkade det nästan som om B1:orna var bättre. ( de är ju dessutom billigare, och har sjukkit i pris till i år. ) [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Rossignol Bandit 1 - Telemark?
Tillbaka
Topp