Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Rossignol Bandit 1 - Telemark?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Nojlas" data-source="post: 87334" data-attributes="member: 32948"><p>Har inte åkt på B1:orna själv, men har snackat med en skidlärare som åkt en del på B2:orna förra vintern. Vet inte hur B1:orna men på jobbet så monterade vi telisbindningar på både B1:orna och B2:orna. </p><p>Vad jag har fått höra så är ju B1:an givetvis bäst i pisten, men att B2:an inte gör bort sig helt jämfört med lillebror. B2:an är ju säkerligen trevligare utanför pisten p.g.a bredden. </p><p></p><p>Välj själv och lycka till!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Nojlas, post: 87334, member: 32948"] Har inte åkt på B1:orna själv, men har snackat med en skidlärare som åkt en del på B2:orna förra vintern. Vet inte hur B1:orna men på jobbet så monterade vi telisbindningar på både B1:orna och B2:orna. Vad jag har fått höra så är ju B1:an givetvis bäst i pisten, men att B2:an inte gör bort sig helt jämfört med lillebror. B2:an är ju säkerligen trevligare utanför pisten p.g.a bredden. Välj själv och lycka till! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Rossignol Bandit 1 - Telemark?
Tillbaka
Topp