Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Rossignol Bandit 1 - Telemark?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="abelmann" data-source="post: 87337" data-attributes="member: 14701"><p>Jag kör samma längd på laggen som på mig själv = 180 cm. Tror att det beror på vad du vill åka, skogsskidåkning är onekligen lättare med kortare skidor (och med det menar jag att 180 för mig är "kortare" skidor). Hade jag köpt nya nu så hade jag nog gått upp mot 190, för bättre puderflyt.</p><p></p><p>Skidorna är ett par Monster 85, som för övrigt rekommenderas till allt utom pistnötning.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="abelmann, post: 87337, member: 14701"] Jag kör samma längd på laggen som på mig själv = 180 cm. Tror att det beror på vad du vill åka, skogsskidåkning är onekligen lättare med kortare skidor (och med det menar jag att 180 för mig är "kortare" skidor). Hade jag köpt nya nu så hade jag nog gått upp mot 190, för bättre puderflyt. Skidorna är ett par Monster 85, som för övrigt rekommenderas till allt utom pistnötning. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Rossignol Bandit 1 - Telemark?
Tillbaka
Topp