Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Rossignol Bandit B-Squad
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="PNyberg" data-source="post: 465683" data-attributes="member: 49358"><p>Well....gillar du att strightlina allt du ser och inte ær den som njuter av en pudersvæng så ær b-squaden før dig. KJræver ju att man får upp en del fart før att man ska kunna børja veva med dessa lagg. Hade sjælv ett par 189 førr och kænde inte som att det inte var en bra puder skida...rætt kass faktiskt. Mkt som blev før tight med tanke på vilken høg fart du behøver før att kunna verkligen køra dom.</p><p></p><p>Så jag sjælv gick øver till 4frnt EHP193 och den øær før mig ett rrrriktigt bra allroundvapen!</p><p>Inte lika tipstyv som squaden, men stenhård under foten och rejælt hård i tailen så straightlines ær inget problem alls. Dock inte lika stabil som squaden...men ærligt talat...vem vill ha en skummskida? Gick ett antal squads førra sæsongen..de bøjs inte...de går rrakt av. Problem med sprukna sidewalls och stålkanter. Så jag skuolle nog kika på ngt annat om de inte har fixat det problemet till i år.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="PNyberg, post: 465683, member: 49358"] Well....gillar du att strightlina allt du ser och inte ær den som njuter av en pudersvæng så ær b-squaden før dig. KJræver ju att man får upp en del fart før att man ska kunna børja veva med dessa lagg. Hade sjælv ett par 189 førr och kænde inte som att det inte var en bra puder skida...rætt kass faktiskt. Mkt som blev før tight med tanke på vilken høg fart du behøver før att kunna verkligen køra dom. Så jag sjælv gick øver till 4frnt EHP193 och den øær før mig ett rrrriktigt bra allroundvapen! Inte lika tipstyv som squaden, men stenhård under foten och rejælt hård i tailen så straightlines ær inget problem alls. Dock inte lika stabil som squaden...men ærligt talat...vem vill ha en skummskida? Gick ett antal squads førra sæsongen..de bøjs inte...de går rrakt av. Problem med sprukna sidewalls och stålkanter. Så jag skuolle nog kika på ngt annat om de inte har fixat det problemet till i år. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Rossignol Bandit B-Squad
Tillbaka
Topp