Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Rossignol Bandit B-Squad
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="RobertGladh" data-source="post: 465687" data-attributes="member: 67151"><p>PNyberg - kunde inte sagt det bättre själv, b-squaden är bland det tråkigaste jag åkt på.</p><p>Det går att svänga i låg hastighet men det är fanimej inte kul, har man massor med fart går det bättre men inte alls på samma sätt som många andra (enligt mig bättre) skidor. Upplevde den som klumpig att ha att göra med i och med att man känner att man aldrig har farten nog för att kunna ta kurvorna som väntar.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="RobertGladh, post: 465687, member: 67151"] PNyberg - kunde inte sagt det bättre själv, b-squaden är bland det tråkigaste jag åkt på. Det går att svänga i låg hastighet men det är fanimej inte kul, har man massor med fart går det bättre men inte alls på samma sätt som många andra (enligt mig bättre) skidor. Upplevde den som klumpig att ha att göra med i och med att man känner att man aldrig har farten nog för att kunna ta kurvorna som väntar. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Rossignol Bandit B-Squad
Tillbaka
Topp