Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Rossignol Bandit B94 vs Völkl Mantra ?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="josc72" data-source="post: 538499" data-attributes="member: 94692"><p>Mina gamla turskidor håller på att falla sönder och jag funderar på nya. Det skall bli ett par med Dynafitbindningar på. Ett lätt sätt att tjäna några kilo på. Men, vilka skidor skall man satsa på. Jag gillar när det svänger ordentligt på alla fören. Enbart puder är och förblir en dröm i våra fjäll så en allround-skida.... Dessutom skall den vara så pass kraftig att bindningarna sitter (är ju inget litet rådjur- 95 kg med packning). </p><p></p><p>Har kollat på B94 och Mantra. Har ni erfarenhet och åsikter om dessa två skulle jag vara tacksam- Johan</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="josc72, post: 538499, member: 94692"] Mina gamla turskidor håller på att falla sönder och jag funderar på nya. Det skall bli ett par med Dynafitbindningar på. Ett lätt sätt att tjäna några kilo på. Men, vilka skidor skall man satsa på. Jag gillar när det svänger ordentligt på alla fören. Enbart puder är och förblir en dröm i våra fjäll så en allround-skida.... Dessutom skall den vara så pass kraftig att bindningarna sitter (är ju inget litet rådjur- 95 kg med packning). Har kollat på B94 och Mantra. Har ni erfarenhet och åsikter om dessa två skulle jag vara tacksam- Johan [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Rossignol Bandit B94 vs Völkl Mantra ?
Tillbaka
Topp