Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Rossignol Bandit sc80?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="pepesb" data-source="post: 531065" data-attributes="member: 90298"><p>Låter ju minst sagt låvande! Men om man jämför med Salomon Lord som fått mycekt beröm här på forumet? Verkar ju ungeför ha samma egenskaper den med, dock lite billigare på sportconrad. men ska väl itne tänka så egentligen!</p><p></p><p>vad tror ni på längden då? Körde senast på ett par 177cm carving. Är runt 176 själv, borde väl vara runt 177 som gäller även här va?</p><p></p><p>Det jobbiga är att jag bor i uppsala, finns itne så mycekt backe att testa skidorna här. Fcik lte bättre kön än väntat så är sjukt sugen nu på att införskaffa nämligen men sak inte för hasta mig!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="pepesb, post: 531065, member: 90298"] Låter ju minst sagt låvande! Men om man jämför med Salomon Lord som fått mycekt beröm här på forumet? Verkar ju ungeför ha samma egenskaper den med, dock lite billigare på sportconrad. men ska väl itne tänka så egentligen! vad tror ni på längden då? Körde senast på ett par 177cm carving. Är runt 176 själv, borde väl vara runt 177 som gäller även här va? Det jobbiga är att jag bor i uppsala, finns itne så mycekt backe att testa skidorna här. Fcik lte bättre kön än väntat så är sjukt sugen nu på att införskaffa nämligen men sak inte för hasta mig! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Rossignol Bandit sc80?
Tillbaka
Topp