Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Rossignol Bandit sc80?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Utter" data-source="post: 531117" data-attributes="member: 1008"><p>Givetvis inte, precis som att det går att ha kul på bana med en Fiat Punto med 75hk. Det är inte optimalt eller ens ämnat för det, men kanske kan funka tillräckligt bra för vissa.</p><p></p><p>Själv föredrar jag en riktig offpistskida när det kommit snö, eller en banpreppad Porsche för att knyta an till den tidigare liknelsen.</p><p></p><p>Sen för att dra liknelsen ännu längre så går det bättre att köra bana med en SUV än det går att köra terräng med en sportbil. Samma sak med breda skidor vs pistskidor.</p><p></p><p>Missförstå mig inte, ska du bara hänga i pisten så satsa på en pistskida. Men ska det ut och köras lössnö, slask och uppkört så har du bra mycket roligare med en skida bättre ämnat för detta.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Utter, post: 531117, member: 1008"] Givetvis inte, precis som att det går att ha kul på bana med en Fiat Punto med 75hk. Det är inte optimalt eller ens ämnat för det, men kanske kan funka tillräckligt bra för vissa. Själv föredrar jag en riktig offpistskida när det kommit snö, eller en banpreppad Porsche för att knyta an till den tidigare liknelsen. Sen för att dra liknelsen ännu längre så går det bättre att köra bana med en SUV än det går att köra terräng med en sportbil. Samma sak med breda skidor vs pistskidor. Missförstå mig inte, ska du bara hänga i pisten så satsa på en pistskida. Men ska det ut och köras lössnö, slask och uppkört så har du bra mycket roligare med en skida bättre ämnat för detta. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Rossignol Bandit sc80?
Tillbaka
Topp