Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Rossignol Bandit sc80?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Lundblom" data-source="post: 532525" data-attributes="member: 74506"><p>Utter skrev:</p><p>Nej jag drar bara från mina egna erfarenheter eftersom att jag har legat på runt 100-200 skiddagar de senaste 12 åren. Kan tilläggas att jag själv har skidor på 87, 103 och 114mm i midjan och att jag åker 95% av dagarna på de två bredare paren utan att någonsin önska att jag tog de smalare.</p><p></p><p>För det första så säger pepesb att han bara åker en vecka om året så teknikmässigt skiljer det nog ganska mycket mellan er. Sen beror det som sagt väldigt mycket på var man åker. Åker man mest i Svenska fjällen så ser inte jag någon anledning att ha ett par skidor på 100+ mm som enda skida, skulle vara i Riksgränsen i så fall. Hur kul är det att harva omkring på ett par 100+ skidor i en isig pist.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Lundblom, post: 532525, member: 74506"] Utter skrev: Nej jag drar bara från mina egna erfarenheter eftersom att jag har legat på runt 100-200 skiddagar de senaste 12 åren. Kan tilläggas att jag själv har skidor på 87, 103 och 114mm i midjan och att jag åker 95% av dagarna på de två bredare paren utan att någonsin önska att jag tog de smalare. För det första så säger pepesb att han bara åker en vecka om året så teknikmässigt skiljer det nog ganska mycket mellan er. Sen beror det som sagt väldigt mycket på var man åker. Åker man mest i Svenska fjällen så ser inte jag någon anledning att ha ett par skidor på 100+ mm som enda skida, skulle vara i Riksgränsen i så fall. Hur kul är det att harva omkring på ett par 100+ skidor i en isig pist. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Rossignol Bandit sc80?
Tillbaka
Topp