Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Rossignol Freez b3
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Cristoffer1" data-source="post: 109049" data-attributes="member: 49564"><p>Nu är det såhär att jag precis köpt en skida av namnet Rossignol freez b 3. -2002 års modell</p><p><a href="http://www.freeride.nu/review/view.php?id=932" target="_blank">http://www.freeride.nu/review/view.php?id=932</a></p><p></p><p>Då kommer jag till frågan, skall jag skita i plattan eller vad säger ni? Jag har inte än hittat ett par bindningar som jag trivs med riktigt så ett litet tips där också hade inte varit fel. </p><p></p><p>p.s Jag åker i park/off-pist</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Cristoffer1, post: 109049, member: 49564"] Nu är det såhär att jag precis köpt en skida av namnet Rossignol freez b 3. -2002 års modell [URL]http://www.freeride.nu/review/view.php?id=932[/URL] Då kommer jag till frågan, skall jag skita i plattan eller vad säger ni? Jag har inte än hittat ett par bindningar som jag trivs med riktigt så ett litet tips där också hade inte varit fel. p.s Jag åker i park/off-pist [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Rossignol Freez b3
Tillbaka
Topp