Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
rossignol gammla offpist lagg
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Ace_DG" data-source="post: 103850" data-attributes="member: 12483"><p>...hmmm gamla offpistlagg, d v s äldre än 1999 eller nåt sånt, existerar ju knappt, förutom möjligen Völkl Explosive och kanske Atomic Heli Guide. Ett par "offpistskidor" från 1998 var kanske typiskt 70-75 mm i midjan. Jämför med dagens 85-110 mm. </p><p></p><p>Du får nog ge en bättre beskivning, d v s troligt årtal, dekor, färger, texter m m. Gamla lagg gör en oftast bara besviken. Utveckligen har verkligen gått framåt.</p><p></p><p>Vänligen, </p><p>Ace DG</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Ace_DG, post: 103850, member: 12483"] ...hmmm gamla offpistlagg, d v s äldre än 1999 eller nåt sånt, existerar ju knappt, förutom möjligen Völkl Explosive och kanske Atomic Heli Guide. Ett par "offpistskidor" från 1998 var kanske typiskt 70-75 mm i midjan. Jämför med dagens 85-110 mm. Du får nog ge en bättre beskivning, d v s troligt årtal, dekor, färger, texter m m. Gamla lagg gör en oftast bara besviken. Utveckligen har verkligen gått framåt. Vänligen, Ace DG [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
rossignol gammla offpist lagg
Tillbaka
Topp