Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Pistskidor
Rossignol Hero Elite eller Atomic Redster ?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Jerpan" data-source="post: 1062737" data-attributes="member: 58702"><p>Det blir du!</p><p>Kört två säsonger på Hero, 13/14 på LT och 14/15 på ST, kanonfina, uttagna som undervisningskida i skidskola men kört fritt också. Lättåkta men hänger med grymt länge upp i fart och hård pist. Åkte rejäl lössnö i pist 40 cm tung snö, provade ett åk innan jag skulle åka ned och byta. Funkade grymt bra, tror rockern gör underverk, struntade i skidbyte, men som sagt i pist. På ST!!!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Jerpan, post: 1062737, member: 58702"] Det blir du! Kört två säsonger på Hero, 13/14 på LT och 14/15 på ST, kanonfina, uttagna som undervisningskida i skidskola men kört fritt också. Lättåkta men hänger med grymt länge upp i fart och hård pist. Åkte rejäl lössnö i pist 40 cm tung snö, provade ett åk innan jag skulle åka ned och byta. Funkade grymt bra, tror rockern gör underverk, struntade i skidbyte, men som sagt i pist. På ST!!! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Pistskidor
Rossignol Hero Elite eller Atomic Redster ?
Tillbaka
Topp