Rossignol Open 500 till tjejen....

Magnus-B

Ny medlem
Rossignol Open 500 till tjejen....
Är det någon som kört på nya Rossignol Open 500 inför denna säsong? Tänkte köpa ett par på chans till tjejen.....Tacksam för tips!
 

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp