Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Rossignol s2 park HJÄLP!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Jonatoan" data-source="post: 830660"><p>Hej! </p><p></p><p>Jag är en pojk på 1.89 med vikten 85 kg som ska börja åka skidor.</p><p>Har fått ett erbjudande att köpa ett par Rossignol s2 park by Hoewll med Tyrolia peak 11 bindningar</p><p>Skidorna är 1,80 långa. Allt detta för 3000:- </p><p>Fanns också möjligthet att bara köpa skidorna.</p><p></p><p>Var tror ni om detta? </p><p>Är det en bra skida? </p><p>Hittar nästan inga recensioner om skidan. </p><p>är öppen för andra förslag då jag är ganska ny inom skidvärlden</p><p></p><p>Vore grymt om ni kunde hjälpa mig!</p><p></p><p>Jonathan!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Jonatoan, post: 830660"] Hej! Jag är en pojk på 1.89 med vikten 85 kg som ska börja åka skidor. Har fått ett erbjudande att köpa ett par Rossignol s2 park by Hoewll med Tyrolia peak 11 bindningar Skidorna är 1,80 långa. Allt detta för 3000:- Fanns också möjligthet att bara köpa skidorna. Var tror ni om detta? Är det en bra skida? Hittar nästan inga recensioner om skidan. är öppen för andra förslag då jag är ganska ny inom skidvärlden Vore grymt om ni kunde hjälpa mig! Jonathan! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Rossignol s2 park HJÄLP!
Tillbaka
Topp