Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Rossignol S3 i pisten?!?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="JL76" data-source="post: 842917" data-attributes="member: 101593"><p>+1</p><p></p><p>ifall 186 känns "sjuuuuuukt" långt blir jag sjukt nyfiken på vad du åkt på innan?</p><p>I min värld går inte 82 kg "avancerad åkare och kör rätt aggressivt" ihop med oron för längd. Du skriver 33% park men det låter som snarare 80% på din oro? 177 i puder blir ju löjligt med dina 82 kg.</p><p> S3 i 186 mäter rätt kort också, de är ju typ 182 om man ställer dem upp. Kontaktytan på 177 och 186 är iofs nästan identiska då jag har för mig att 186 har längre rocker.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="JL76, post: 842917, member: 101593"] +1 ifall 186 känns "sjuuuuuukt" långt blir jag sjukt nyfiken på vad du åkt på innan? I min värld går inte 82 kg "avancerad åkare och kör rätt aggressivt" ihop med oron för längd. Du skriver 33% park men det låter som snarare 80% på din oro? 177 i puder blir ju löjligt med dina 82 kg. S3 i 186 mäter rätt kort också, de är ju typ 182 om man ställer dem upp. Kontaktytan på 177 och 186 är iofs nästan identiska då jag har för mig att 186 har längre rocker. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Rossignol S3 i pisten?!?
Tillbaka
Topp