Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Rossignol S5 BC, Sport Conrad
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="erjlo88" data-source="post: 622555" data-attributes="member: 96052"><p>Min erfarenhet med mittemellan skidor (90-100) för all-round lagg, även i parken, är att man alrdig riktigt blir 100% nöjd och inte heller får topp åket, vare sig i park, pist, eller puder. Det är ju så klart ett bra alternativ om man inte vill bränna hål i plånboken, men om man verkligen vill få den där brinnande känslan så skulle jag utan tvekan råda att köpa två par, ett för park (kortare med mittmontering) och sen ett för puder (feta o långa rockade jävlar). Det beror ju förstås helt på hur seriöst du åker men om du vill kunna köra puder med S5orna ska du ju ha 185 längden, annars kan jag med ganska stor säkerhet säga att det kommer vara total waste of money. Men du kommer inte heller blir helt nöjd i parken om du ska köra stort o satsa på rotationerna. Men det är klart allt går med lite vilja. Om du ska köpa s5orna ska du absolut skaffa marker schizo. lycka till</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="erjlo88, post: 622555, member: 96052"] Min erfarenhet med mittemellan skidor (90-100) för all-round lagg, även i parken, är att man alrdig riktigt blir 100% nöjd och inte heller får topp åket, vare sig i park, pist, eller puder. Det är ju så klart ett bra alternativ om man inte vill bränna hål i plånboken, men om man verkligen vill få den där brinnande känslan så skulle jag utan tvekan råda att köpa två par, ett för park (kortare med mittmontering) och sen ett för puder (feta o långa rockade jävlar). Det beror ju förstås helt på hur seriöst du åker men om du vill kunna köra puder med S5orna ska du ju ha 185 längden, annars kan jag med ganska stor säkerhet säga att det kommer vara total waste of money. Men du kommer inte heller blir helt nöjd i parken om du ska köra stort o satsa på rotationerna. Men det är klart allt går med lite vilja. Om du ska köpa s5orna ska du absolut skaffa marker schizo. lycka till [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Rossignol S5 BC, Sport Conrad
Tillbaka
Topp